عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

به گزارش فارس، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی که پیشتر با نگرانی پیش‌بینی می‌کردند که با توجه به اطلاعات موجود احتمالا پهپاد نفوذ کرده به سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب الله لبنان هدایت می‌شده است، با شنیدن سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مورد پذیرش مسئولیت نفوذ پهپاد ایوب به سرزمین های اشغالی در سکوت مرگباری فرو رفته‌اند.

این رسانه‌ها تنها بخش‌هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله را منتشر کرده و اعلام کردند که این حزب مسئولیت نفوذ پهپاد خود به سرزمین های اشغالی را بر عهده گرفته است، اما هیچ واکنش یا حاشیه زنی به این اظهارات از خود نشان ندادند.

روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به این مطلب نوشت که ناظران نظامی رسانه های صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند که هیچ واکنشی از سوی رسانه‌ها نسبت به این موضوع مطرح نشود و در همین راستا بیشتر تحلیلگران و نویسندگان صهیونیست در صفحه‌های تلویزیون این رژیم حاضر نمی شوند و هیچ مطلبی را در سایت‌ها و روزنامه‌های عبری زبان نمی‌نویسند.

خبرنگاران صهیونیست در مورد اظهارت نصرالله تنها به ذکر این نکته بسنده کرده‌اند که اطلاعات ارائه شده از سوی سید حسن نصرالله تازگی ندارد و مطالبی است که سازمان جاسوسی اسرائیل نیز از آنها مطلع بوده است. البته باید گفت اظهارات این خبرنگاران از اطلاع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از وجود این پهپاد اگر به دوره قبل از نفوذ پهپاد ایوب به لبنان مربوط شود، با توجه به شوکه شدن آنها از ورود این پهپاد به سرزمین های اشغالی دروغ محض است، اما اگر منظور خبرنگار صهیونیست از این سخن اطلاعات آنها بعد از نفوذ این پهپاد به سرزمین های اشغالی باشد، باید گفت که چنین اطلاعات دیرهنگامی عملا فایده‌ای نخواهد داشت.

تحلیلگر مسایل نظامی در شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به این سکوت خبری رسانه‌ها در مورد این پهپاد گفت که آنها در اسرائیل نمی‌خواهند بیش از حد لزوم در مورد این مطلب سخن بگویند، این یعنی اینکه در واکنش به اظهارات سید حسن نصرالله سکوت اختیار کنند.

ایرانی بودن این پهپاد نیز موضوعی است که باعث افزایش سکوت رسانه های صهیونیست شده است، چرا که برخی گزارش‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها در روزهای اخیر با تردید مدعی بودند که این پهپاد ساخت روسیه است، چرا که با قدرت بالای تکنولوژیکی تولید پهپادها در این کشور مطابقت دارد، به عنوان مثال توان تکنولوژیکی بالای این پهپاد موجب شده بود صهیونیست‌ها دو بار در هدف قرار دادن آن شکست بخورند و بار سوم بود که تلاش آنها برای ساقط کردن این پهپاد موفقیت آمیز بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود